maanantaina, toukokuuta 21, 2007

Katsokaa korviani

Tässä minä olen jo aika iso ja tiedostava tyyppi. Kävin tänään ottamassa viimeiset rokotukset, enkä käyttäytynyt yhtään sivistymättömästi. Päin vastoin eläinlääkäri kehui minua ja oikaisi, että minä en pissannut odotushuoneeseen, vaan se oli edellinen pentuasiakas. Lotta on luvannut, että nyt pääsen koirapuistoon säännöllisesti.

Aivan itsestään ja yht'äkkiä Muusan korvat ovat asettuneet oikeinpäin (vrt. kuvat tuossa sivupalkissa...) Jippiii. Hurraaa!!!!

3 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

moi muusa muru hih mitä kuuluu? muusa kävi ostoksilla kengurun kanssa ostoksilla ne ostivat ison koppakuoriaisen ne söivät sen kokonaan

Lousku kirjoitti...

Hoo! Muusa näyttää nyt ihan pinseriltä. *tap tap*

Lotta K kirjoitti...

Moi Emmi. Mulle kuuluu sellaista, että saisit taas tulla leikkimään mun kanssa. Tai oikeastaan mä voisin tulla kyllä teillekin. Ootteko ens viikolla iltasin kotona? Lupaan yrittää olla pissaamatta sohvalle. Mä oon ruvennut kuorsaamaan nukkuessani aika paljon, se on vähän epä-neitimäistä, et älä kerro muille ;)

T: Muusa